WWDC 2019 će se vjerojatno održati od 3-7. lipnja

Apple je vjerojatno rezervirao kongresni centar San Jose McEnery kako bi od 3. lipnja do 7. lipnja ugostio WWDC 2019.

Tehnološki div obično čeka do ožujka kako bi najavio datume za svoju godišnju konferenciju Worldwide Developers Conference. Međutim, kalendar događanja u gradu navodi da će se 6. lipnja održati velika zabava konferencije za sudionike, WWDC Bash.

Svake godine WWDC privlači kreatore aplikacija i druge tehnološke kreativce u Appleovom ekosustavu iz cijelog svijeta. Tijekom uvodnog govora WWDC-a, Appleovi rukovoditelji objavljuju velike najave o nadolazećim ažuriranjima OS-a. Ponekad čak pokažu i nove proizvode koji se očekuju kasnije tijekom godine.

Iako Apple tek treba objaviti datume za WWDC 2019, MacRumors je sastavio određene pojedinosti vezane za događaj za prvi tjedan lipnja.

Objavljeni kalendar iz Ureda za kulturu u San Joseu pokazuje Discovery Meadow koji je rezerviran za WWDC Bash u četvrtak, 6. lipnja.

Stranica za vijesti preuzela je zaslugu što je prva izvijestila o datumima prošle godine. Međutim, jutarnje izvješće je završilo s upozorenjem. “Iako smo sigurni u ove datume, Apple bi mogao promijeniti svoje planove u bilo kojem trenutku”, navodi se na stranicama. “MacRumors se ne može smatrati odgovornim za bilo koju avionsku kartu ili smještaj rezerviran na temelju tih informacija.”

Izvor: cultofmac.com

Pornografske i aplikacije za kockanje se pokušavaju uvući u iPhone uređaje

Ispada da Facebook i Google nisu jedine tvrtke koje zloupotrebljavaju sustav koji je Apple stvorio kako bi tvrtkama omogućio dijeljenje internih iOS aplikacija sa svojim radnicima. Softver s hardcore pornografijom i kockanjem distribuiran je javnosti putem programa za razvojna poduzeća.

Ovaj program pretplatnicima daje sve što je potrebno da bi svojim zaposlenicima počeli distribuirati vlastite interne aplikacije. Budući da su te aplikacije namijenjene samo internoj upotrebi, ne moraju ispunjavati Appleove smjernice za App Store koje blokiraju materijal koji nije obiteljski.

No, neke tvrtke krše ugovor s tvrtkom Apple i koriste program za objavljivanje u javnom softveru koji nije u skladu s Appleovim smjernicama.

Facebook i Google uhvaćeni su prošlog mjeseca u softveru koji nije odgovarao Appleovim pravilima o privatnosti korisnika. Sada je TechCrunch pronašao brojne aplikacije koje koriste program za izdavanje aplikacija za pornografiju i kockanje, a obje krše Appleova pravila za iPhone softver.

Do sada se činilo da je Apple koristio sustav časti s tvrtkama koje su se pridružile programu za razvojna poduzeća. Otvoren je svima koji su spremni platiti 299 USD godišnje i dati obećanje da će njihove aplikacije biti samo za internu upotrebu. Čini se da nema mnogo nadzora.

To će se vjerojatno promijeniti sada kada su se pojavile optužbe za široko rasprostranjeno zlostavljanje.

Izvor: cultofmac.com

U prodaju su krenuli Samsungovi prvi televizori s AirPlay 2 i iTunes značajkama

Prvi val televizora s podrškom za AirPlay 2 već je ovdje.

Nakon što je na CES-u 2019. otkrio kako će neki od novih televizora biti isporučeni s aplikacijom iTunes Store i podrškom za AirPlay 2, Samsung je objavio da su njegovi QLED televizori sada dostupni za kupovinu. Dijeljenje videozapisa s iPhone uređaja na veliki zaslon je upravo postalo puno lakše.

Samsungova nova aplikacija iTunes Movies i TV Shows omogućuje vam pristup iTunes knjižnici i kupnju novih TV emisija i filmova. Aplikacija radi zajedno sa Samsungovim Smart TV uslugama kako bi pružila kohezivno iskustvo.

Dopuštajući proizvođačima TV-a da dodaju AirPlay 2.0 i iTunes podršku, Apple je iPhone, iPad i Mac korisnicima omogućio da reproduciraju svoj sadržaj na televizorima, a da ne moraju kupiti Apple TV. Apple se sprema pokrenuti vlastitu uslugu video streaminga 2019. godine, a podrška za AirPlay 2.0 mogla bi biti ključni alat u privlačenju.

Sony, LG i Vizio također dodaju AirPlay 2 podršku svojim televizorima. Međutim, ti proizvođači ne uključuju iTunes aplikaciju.

Dok će Samsungova QLED linija po zadanom imati instaliranu aplikaciju iTunes Store, AirPlay 2 će doći kasnije tijekom godine putem ažuriranja firmvera. Novi televizori dolaze u veličinama od 43-inčnih 4K zaslona do 98-inčnih 8K čudovišta. Kupite ili unaprijed naručite nove televizore na web stranici tvrtke Samsung ili ih kupite kod ovlaštenog prodavatelja.

Slijedi popis novih modela:

QLED 8K
• Q900: 65 ”, 75”, 82 ”, 85”, 98 ”

QLED 4K
• Q90: 65 ”, 75”, 82 ”
• Q80: 55 ”, 65”, 75 ”, 82”
• Q70: 49 ”, 55”, 65 ”, 75”, 82 ”
• Q60: 43 ”, 49”, 55 ”, 65”, 75 ”, 82”

Televizori QLED Lifestyle 4K:
• Okvir: 43 ”, 49”, 55 ”, 65”
• Serif: 55 ”

4K UHD RU serija
• RU8000: 49 ”, 55”, 65 ”, 75”, 82 ”
• RU7300 (zakrivljena): 55 “, 65”
• RU7100: 43 ”, 49”, 55 ”, 58”, 65 ”, 75”

Izvor: cultofmac.com

Zamućeno je nova crna u Appleovim najnovijim iPhone oglasima

Apple je objavio novi oglas koji prikazuje značajku dubinske kontrole nove X-klase iPhonea. Riječ je o 38-sekundnoj subliminalnoj prodajnoj točki koja će vas natjerati ad razmišljate o nadogradnji.

iPhone XR i XS uređaji nude računski ekvivalent plitkoj dubinskoj oštrini, gdje zamagljena pozadina može učiniti da se portretni objekt ističe.

Međutim, prodaja pametnih telefona u svijetu usporila je, a mnogi korisnici iPhonea se drže starijih telefona. Istraživanja tržišta pokazala su da korisnici ne smatraju da novij, skuplji modeli imaju dovoljno inovacija da bi opravdali cijenu.

Poboljšanja sustava iPhone fotoaparata oduvijek su bila glavna prodajna točka, a novi Appleov oglas, koji je u četvrtak debitirao u SAD-u, učinkovito potkrepljuje činjenicu da korisnicima sa starijim telefonima nedostaje kontrola dubine.

Oglas prikazuje užurbanu uličnu scenu u New Yorku, pješake, promet sa svijetlo žutim taksijem i konstrukciju s iskricama koje lete iz zavarivača.

Nevidljivi korisnik odlučuje fotografirati prijatelja s ovom prilično zbunjujućom scenom kao pozadinom.

Nema problema. Prst se pomiče od dna okvira do klizača koji spaja sve ometajuće elemente u kremastu zamućenost.

Portretna pozadina nije nova jer je debitirala s iPhoneom 7 Plus, ali noviji fotoaparati imaju mapiranje dubine koje čini zamućenje prirodnijim.

Izvor: cultofmac.com

Stopa nadogradnje iPhonea pala za 33 posto

Dani kada su ljudi kupovali novi iPhone svake dvije godine su iza nas, prema riječima analitičara industrije. U stvari, mnogi ljudi se drže svog uređaja dva puta dulje.

To je loša vijest za Appleovu liniju, jer brže nadogradnje znače više profita.

Još 2016. godine istraživanje je pokazalo da 60 posto korisnika iPhonea zamjenjuje svoje uređaje svake dvije godine ili ranije. To se sada promijenilo. “Ciklusi zamjene se produžuju … puno”, napisao je Toni Sacconaghi s tvrtkom za analizu tržišta Bernstein u napomeni investitorima.

Analitičar kaže da su ljudi koji su kupili novi uređaj 2018. obično prethodni imali tri godine. I sada je stopa pala na ljude koji kupuju novi iPhone nakon četiri godine. On misli da će samo 16 posto sadašnjih jedinica biti zamijenjeno ove godine.

Smanjenje je rezultat jeftinog programa baterija koje je Apple ponudio tijekom cijele 2018. godine, prestanka subvencija za teleoperatere i visokih cijena iPhonea, izjavio je Sacconaghi.

Ovaj analitičar Bernsteina također nije optimističan oko modela koji dolaze ove jeseni jer će sadržavati značajke koje će namamiti kupce koji žele najnoviji i najveći uređaj. “Nije očigledno da će ponuda iPhonea u tekućoj godini biti dovoljno uvjerljiva da pokrene materijalne nadogradnje”, što će oštetiti prodaju do sredine 2020. godine.

Sacconaghi predviđa da tipično vrijeme između nadogradnje može rasti i dulje, na 4,5 godine.

Izvor: cultofmac.com

Apple izbacio Memoji oglase za Grammyje

Apple se vratio s nekim novim Memoji oglasima na vrijeme za Grammy nagrade za 2019. godinu.
Kao i prošlogodišnji oglasi, Memoji videozapisi prikazuju neka od najvećih imena u glazbi koja su pretvorena u Memojije koji pjevaju. Ariana Grande, Khalid i Florida Georgia Line su dali svoje talente u tri nove jednominutne reklame koje donose neke zarazne zabavne vibracije.

Pogledajte sve tri:

Izvor: cultofmac.com

Instagram uklanja alat koji korisnicima omogućuje da vide tko ih ‘uhodi’

Popis Instagram gledatelja – popularna značajka za praćenje toga tko vas „uhodi“ u usluzi dijeljenja fotografija – tiho je nestao preko noći.

Ovaj potez razljutio je neke korisnike Instagrama nakon što su izgubili mogućnost da vide potpuni popis onih koji su pogledali njihove Priče nakon 24 sata. Korisnici također više ne mogu vidjeti tko je gledao njihove Naglaske.

Popis gledatelja na Instagram Pričama dugo je bio jednostavan način da korisnici vide prati li ih bivši ljubavnik ili potencijalna simpatija. I dalje možete vidjeti popis gledatelja dok je vaša priča u objavi. Kada odete na arhivirane priče, sada ćete vidjeti poruku u kojoj se navodi da popisi gledatelja nisu dostupni nakon 24 sata.


Uklanjanjem popisa za gledatelje korisnici dobivaju veću privatnost, posebno s obzirom na to da su ga neki stvaratelji sadržaja koristili da bi vidjeli tko im je gledao objave- a gledatelji nisu mogli ukloniti svoja imena.

I dalje možete vidjeti tko gleda vaše Instagram Priče. Međutim, morate provjeriti popis prije nego što vaša objava nestane.

“Uvijek nastojimo pružiti jednostavno i dosljedno iskustvo našoj zajednici. Priče traju 24 sata, a ta promjena donosi istu funkcionalnost popisu gledatelja vaših priča “, izjavio je predstavnik Instagrama za Business Insider.

Instagram je izašao s nekoliko drugih značajnih promjena u svojoj aplikaciji ovog tjedna. Da biste povećali IGTV preglede, aplikacija sada prikazuje pregled IGTV videozapisa u glavnom feedu. Promotivni postovi pojavljuju se samo kada netko koga pratite objavi na IGTV-u.

Aplikacija u vlasništvu Facebooka također kaže da zabranjuje sve grafičke prikaze samopovređivanja. Taj potez dolazi nakon što je Instagram preuzeo krivnju za samoubojstvo britanske tinejdžerke Molly Russell. Nakon njezine smrti 2017., Mollyjeva obitelj otkrila je da prati niz računa koji su promicali samoozljeđivanje i samoubojstvo.

Izvor: cultofmac.com

Apple Pay mogao bi stići u Češku ovog mjeseca

Apple Pay bi mogao stići u Češku već 19. veljače, tvrdi novo izvješće.

Prema izvorima “upoznatim s kretanjima na bankarskom tržištu”, brojne će banke uskoro ponuditi spomenutu uslugu. To su Air Bank, Komercni banka, Monet, mBank i Twisto.

To bi bilo u skladu s prijašnjim glasinama koje sugeriraju da će se Apple Pay pokrenuti u Češkoj i Slovačkoj negdje krajem veljače ili početkom ožujka. Nije jasno hoće li i u Slovačku stići 19. veljače.

Time bi Češka Republika postala 33. tržište koje će primiti Apple Pay, nakon što je u Njemačkoj pokrenut u prosincu.

Apple je Apple Pay pokrenuo u 2014. Od tada, tvrtka je agresivno proširila broj zemalja u kojima je usluga dostupna. Unatoč rastu, Tim Cook je priznao da su mobilna plaćanja krenula sporije nego što je očekivao. Međutim, tržišta izvan SAD-a imaju prednost zbog već postojeće raširene uporabe beskontaktne tehnologije.

Apple Pay je u posljednje vrijeme imao niz pozitivnih pomaka. U SAD-u je maloprodajni div Target nedavno dodao podršku za Apple Pay. To je posebno značajno jer je Target ranije bio u značajnom zaostatku za Appleovu uslugu mobilnih plaćanja.

Još jedna prethodna obustava koja se pojavila bila je najveća australska banka, Commonwealth Bank of Australia (skraćeno CommBank), koja je u početku odbila podržati Apple Pay. Sada je promijenila ovaj stav.

Izvor: cultofmac.com

Spotify će uskoro zabraniti račune koji koriste blokatore oglasa

Vaš Spotify račun bi uskoro moga biti potpuno zabranjen ili isključen ako koristite blokiranje oglasa.

Ažurirani uvjeti pružanja usluge streaminga glazbe, koji stupaju na snagu 1. ožujka, sada izričito navode da je upotreba alata ili izmijenjenih aplikacija za blokiranje oglasa zabranjena.

Spotify je počeo slamati blokatore oglasa u ožujku prošle godine kada je objavljeno da je oko 2 milijuna korisnika koristilo trikove kako bi izbjeglo slušanje oglasa između pjesama.

Sada ima “višestruke mjere otkrivanja u svrhu praćenja potrošnje na usluzi za otkrivanja, istraživanja i rješavanja” manipuliranih aktivnosti streaminga, a to je Spotify potvrdio prošle godine.

Sada se u uvjetima pružanja usluge izričito navodi da će vaš račun biti zabranjen ako ste uhvaćeni u blokiranju oglasa.

“Ograničavanje ili blokiranje oglasa u Spotify servisu” rezultirat će trenutnim prekidom ili obustavom Vašeg računa, objašnjava Spotify.

Mnogi od onih koji koriste blokatore oglasa već su primili obustavu i priliku da ponovno aktiviraju svoje račune nakon uklanjanja softvera za blokiranje oglasa.

No, zahvaljujući novim uvjetima pružanja usluge, Spotify ima slobodu da odmah isključi račun bez upozorenja.

Naravno, to ne utječe na pretplatnike Spotify Premiuma, koji plaćaju 10 USD mjesečno kako bi uživali u iskustvu bez oglasa – između ostalog. Međutim, kada koristite uslugu bez plaćanja, Spotify se oslanja na oglase kako bi zaradio novac i platio autorske naknade.

Ti oglasi, plus 96 milijuna pretplatnika, pomogli su Spotifyu zabilježiti prvu dobit u svojoj 13-godišnjoj povijesti u zadnjem tromjesečju.

Izvor: cultofmac.com