Apple je objavio novi oglas koji prikazuje značajku dubinske kontrole nove X-klase iPhonea. Riječ je o 38-sekundnoj subliminalnoj prodajnoj točki koja će vas natjerati ad razmišljate o nadogradnji.

iPhone XR i XS uređaji nude računski ekvivalent plitkoj dubinskoj oštrini, gdje zamagljena pozadina može učiniti da se portretni objekt ističe.

Međutim, prodaja pametnih telefona u svijetu usporila je, a mnogi korisnici iPhonea se drže starijih telefona. Istraživanja tržišta pokazala su da korisnici ne smatraju da novij, skuplji modeli imaju dovoljno inovacija da bi opravdali cijenu.

Poboljšanja sustava iPhone fotoaparata oduvijek su bila glavna prodajna točka, a novi Appleov oglas, koji je u četvrtak debitirao u SAD-u, učinkovito potkrepljuje činjenicu da korisnicima sa starijim telefonima nedostaje kontrola dubine.

Oglas prikazuje užurbanu uličnu scenu u New Yorku, pješake, promet sa svijetlo žutim taksijem i konstrukciju s iskricama koje lete iz zavarivača.

Nevidljivi korisnik odlučuje fotografirati prijatelja s ovom prilično zbunjujućom scenom kao pozadinom.

Nema problema. Prst se pomiče od dna okvira do klizača koji spaja sve ometajuće elemente u kremastu zamućenost.

Portretna pozadina nije nova jer je debitirala s iPhoneom 7 Plus, ali noviji fotoaparati imaju mapiranje dubine koje čini zamućenje prirodnijim.

Izvor: cultofmac.com