Vaš Spotify račun bi uskoro moga biti potpuno zabranjen ili isključen ako koristite blokiranje oglasa.

Ažurirani uvjeti pružanja usluge streaminga glazbe, koji stupaju na snagu 1. ožujka, sada izričito navode da je upotreba alata ili izmijenjenih aplikacija za blokiranje oglasa zabranjena.

Spotify je počeo slamati blokatore oglasa u ožujku prošle godine kada je objavljeno da je oko 2 milijuna korisnika koristilo trikove kako bi izbjeglo slušanje oglasa između pjesama.

Sada ima “višestruke mjere otkrivanja u svrhu praćenja potrošnje na usluzi za otkrivanja, istraživanja i rješavanja” manipuliranih aktivnosti streaminga, a to je Spotify potvrdio prošle godine.

Sada se u uvjetima pružanja usluge izričito navodi da će vaš račun biti zabranjen ako ste uhvaćeni u blokiranju oglasa.

“Ograničavanje ili blokiranje oglasa u Spotify servisu” rezultirat će trenutnim prekidom ili obustavom Vašeg računa, objašnjava Spotify.

Mnogi od onih koji koriste blokatore oglasa već su primili obustavu i priliku da ponovno aktiviraju svoje račune nakon uklanjanja softvera za blokiranje oglasa.

No, zahvaljujući novim uvjetima pružanja usluge, Spotify ima slobodu da odmah isključi račun bez upozorenja.

Naravno, to ne utječe na pretplatnike Spotify Premiuma, koji plaćaju 10 USD mjesečno kako bi uživali u iskustvu bez oglasa – između ostalog. Međutim, kada koristite uslugu bez plaćanja, Spotify se oslanja na oglase kako bi zaradio novac i platio autorske naknade.

Ti oglasi, plus 96 milijuna pretplatnika, pomogli su Spotifyu zabilježiti prvu dobit u svojoj 13-godišnjoj povijesti u zadnjem tromjesečju.

Izvor: cultofmac.com