Spotify istražuje nove načine na koje će korisnicima koji ne plaćaju uslugu omogućiti preskakanje audio i video oglasa kad god to žele.

Značajka slušateljima daje priliku da se brže vrate svojoj glazbi preskačući oglase za koje nisu zainteresirani. Tvrtka trenutačno provodi testiranje te značajke u Australiji, a planira ju kasnije pokrenuti i u drugim zemljama.

Za tvrtku koja se oslanja na oglase za veći dio svojih sredstava biste mislili da je omogućavanje korisnicima da preskoče oglase loš potez. No, Spotify vjeruje da bi moglo biti upravo suprotno – jer bi to značilo da korisnici otkrivaju više o svojim osobnim preferencijama samo promatrajući oglase za koje su zainteresirani.

“Naša je hipoteza da to možemo iskoristiti kako bismo potaknuli inteligenciju našeg streaminga i pružili personaliziranije iskustvo i privlačniju publiku našim oglašivačima te da će to poboljšati rezultate koje možemo ponuditi brendovima”, dodala je Danielle Lee, globalna šefica partnerskih rješenja u Spotifyu. “Dok stvaramo ta personalizirana iskustva poput Discover Weekly i čaroliju koju donosi našim potrošačima, želimo ubaciti taj koncept u oglašavanje.”

Nova značajka, pod nazivom “Active media”, znači da će oglašavači plaćati samo oglase koji se gledaju. To podsjeća na Googleovu AdWords tehnologiju koja naplaćuje korisnicima samo kada kliknu na oglas. Značajka se počela testirati prošli mjesec.

Prošli mjesec je Spotify izvijestio da ima 180 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, što predstavlja porast od 30 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Također ima 83 milijuna kupaca širom svijeta, što je povećanje od 40 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Izvor: cultofmac.com