Snapchat je počeo izbacivati oglase koji se ne mogu preskočiti, promovirajući sve, od novog Deadpool filma do Snapplea i Samsungovog Galaxy S9 uređaja.

Ovi oglasi od šest sekundi se trenutačno prikazuju samo u profesionalno produciranim emisijama koje se nalaze u odjeljku “Discover”. Predstavljanje oglasa koji se ne mogu preskočiti označava promjenu strategije oglašavanja tvrtke. Snapchat je do sada korisnicima dopuštao preskakanje reklama, ali se to pokazalo neodrživim iz perspektive poslovanja.

Oglasi se ne povezuju s duljim videozapisima ili e-trgovinama. Međutim, čineći ih nezaobilaznim za korisnike koji žele gledati emisije, Snapchat se nada da će se pokazati privlačnijima potencijalnim oglašavačima. Prema AdAgeu, “Snapchatovi medijski partneri mogu prodavati vlastite oglase, ali većina se oglasa kupuje putem Snapchatove automatizirane oglasne platforme”.

Snapchat nije jedini društveni medij koji se usredotočio na oglase. Nedavno je Facebook počeo prikazivati ​​videooglase prije sadržaja, unatoč tome što ih je Mark Zuckerberg već godinama zabranjivao.

Ovo nije jedina promjena koju je Snapchat napravio u zadnje vrijeme. Godine 2017., glavni izvršni direktor Snapchata, Evan Spiegel, je najavio redizajn nakon što Snap nije narastao onoliko koliko se očekivalo.

Međutim, ovaj redizajn se pokazao neizmjerno polarizirajućim. Change.org peticija o ažuriranju je privukla više od 1,2 milijuna potpisa nezadovoljnih korisnika. Snapchatova vrijednost tada je pala za 1,3 milijardu dolara nakon što je TV zvijezda Kylie Jenner u tweetu objavila nezadovoljenje aplikacijom.

Izvor: cultofmac.com