TV oglas za fotoaparat iPhonea 7 Plus je osvojio Best in Show nagradu na prestižnoj godišnjoj ADC dodjeli. “Barbers” reklama komično pokazuju kako s Appleovim pametnim telefonom svatko može izgledati dobro.

Pogledajte ga u nastavku:

iPhone 7 Plus ima dvostruke kamere koje koristi za stvaranje dubinskog polja. Apple ovaj način naziva Portrait mode (nemojte miješati s drugim potpuno drugačijim portretnim načinom). Fotografi su ovaj način davno nazvali Bokeh efekt, u kojemu je fokus u prvom planu, a pozadina je mutna. iPhone X i iPhone 8 Plus mogu izvesti ovaj isti trik.

“Barbers” oglas prikazuje mnogo ljudi koji u dolaze na frizuru u brijačnicu, jer na slikama snimljenim s iPhoneom 7 Plus, prethodni klijenti sjajno izgledaju.

Art Directors Club je osnovan 1920. godine s idejom da se oglašavanje može suditi po istim striktnim standardima kao i likovne umjetnosti. U ponedjeljak su dodijeljene 97. godišnje ADC nagrade, što ih čini najstarijom kontinuiranom industrijskom dodjelom nagrada.

Zlatne, srebrne i brončane kocke se daju u kategorijama kao što su tipografija, ambalaža i promotivni materijali. Iznad svega je Black Cube, kojeg je ove godine preuzeo Apple.

Izvor: cultofmac.com