Spotify ima oko 73-76 milijuna pretplatnika koji plaćaju uslugu, što je oko dvostruko više u odnosu na Apple Music, objavila je streaming tvrtka. Ove godine taj broj planira podići na između 92 i 96 milijuna premium korisnika.

Prema Appleovim najnovijim podacima, trenutno ima 38 milijuna korisnika koji plaćaju mjesečnu pretplatu na uslugu tvrtke.

Kada govorimo o ukupnim mjesečnim aktivnim korisnicima, Spotify trenutno broji oko 168-171 milijuna, što uključuje i one koji koriste besplatnu uslugu sponzoriranu oglasima. To predstavlja porast sa 157 milijuna korisnika pretplaćenih na Spotify na kraju 2017. godine.

Međutim, iako ovi podaci daju dojam da je Spotify daleko ispred Applea, vrijedi spomenuti nekoliko stvari. Prvo, Spotify postoji znatno duže od Apple Musica, prema čemu je imao na raspolaganju puno duže vrijeme da stekne korisnike. Drugo, Spotifyev opis “premium pretplatnika” se može razlikovati od Appleovih.

Treće, Spotify i dalje gubi novac. Unatoč predviđanju prihoda od 4,9-5,3 milijardi eura (6,6 milijardi dolara) za 2018., tvrtka će i dalje imati operativne gubitke od 286 do 410 milijuna dolara za ovu godinu. To uključuje do 50 milijuna dolara troškova povezanih s popisom dionica tvrtke Spotify. Rast je također smanjen na 20-30 posto sa 39 posto rasta zabilježenog prošle godine.

Izvor: cultofmac.com