Apple je izdao još jedan par iPad Pro reklama, koje se ovaj put fokusiraju na snagu i ono što Apple Olovku čini tako spektakularnom.

Reklame u trajanju od 16 sekundi nastavljaju kampanju “Stvarni problemi”, koja prikazuje učestale pritužbe koje je riješio Appleov tablet.

“Nevjerojatna Apple Olovka” se usredotočuje na … pogodili ste: Apple Olovku. Konkretno, na njenu impresivno nisku latenciju od samo 20 milisekundi, što znači da se sve što pišete i crtate gotovo odmah pojavljuje na zaslonu.

To čini Apple Olovku boljom od bilo koje druge olovke, a iPad Pro jednim od najboljih tableta za kreativce u pokretu. Također čini cijenu od 99 dolara podnošljivom.

“Nova vrsta snage” se usredotočuje na sposobnost iPada Pro da obavlja intenzivne računalne zadatke, kao što su uređivanje filmova i slika.

Kampanja “Stvarni problemi” se sada sastoji od ukupno 14 reklama, od kojih svaka ističe novu pritužbu koja se može riješiti uz iPad Pro.

Izvor: cultofmac.com