Screen-Shot-2016-12-06-at-11.42.32-780x444

Apple je u blagdansko vrijeme lansirao još jednu srcedrapajuću reklamu za iPhone 7, u kojoj otac sa suzom u oku snima svoju kćer u školskoj predstavi Romeo i Julija.

Kao i kod mnogih drugih iPhone 7 reklama, fokus je na novoj nadogradnji fotoaparata, ali bez ćudljivo crno-bijele estetike u zamjenu za šareniju.

Pogledajte ju u nastavku.

Reklama je dobro napravljena, iako vjerojatno ne tako dobra kao nedavna “Frankie’s Holiday” božićna reklami. Ona koristi isti “praktički čarobni” slogan, koji se posljednji put koristio u Appleovoj ogromnoj “Balloons” reklami krajem rujna.

“Romeo i Julija” reklama dodiruje puno klasičnih Appleovih točaka: pokazujući kako se tehnologija može koristiti za snimanje sentimentalnih obiteljskih trenutke, poput proslavljene Appleove “Misunderstood” reklame od prije nekoliko godina.

Izvor: cultofmac.com