Screen-Shot-2015-06-09-at-12.37.08-640x356

Spotify i Apple Music sada su dva glavna igrača u borbi za prevlast u glazbenom streamingu, ali ako Facebook pronađe svoj put, najpopularnija društvena mreža na svijetu mogla bi postati najbolje mjesto za otkrivanje i slušanje glazbe.

Facebook je u ranim pregovorima s izdavačkim kućama u vezi razvoja vlastitog glazbenog streaming servisa, navodi se u novom izvješću koje tvrdi da društvena mreža ima neke smione planove za budućnost glazbe.

Music Ally izvještava da dok Facebook planira napraviti veliki poticaj u ostvarenju glazbenih spotova podijeljenih na stranici, tvrtka također želi izgraditi audio streaming sloj na zahtjev, nakon što razvali ostvarivanje video zapisa.

Dok bi Facebook mogao (a možda i trebao) samo kupiti streaming servis kao Rdio, koji već ima niz velikih društvenih značajki i UI koji je nedvojbeno bolji od Apple Musica i Spotifya, Music Ally izvori kažu da Facebook više želi izgraditi nego kupiti svoj put u streaming glazbe.

Podaci o lansiranju i specifičnostima audio streaming usluga poslovnog modela i formule isplate nisu još osmišljeni. Usluga će također morati osmisliti plan da se razlikuje od Spotify, Apple Music, Tidal i Pandora, osim da samo bude jako društven.

No, čini se da Facebook poriče izvješće Music Allya da želi preuzeti Apple Music. Micah Singleton stupio je u kontakt s glasnogovornikom Facebooka koji je rekao da tvrtka “nema planova za odlazak u streaming glazbe.”

Izvor: cultofmac.com