Skorašnjim dolaskom Apple Watch-a na tržište pojavile su se neke informacije o mogućem oglašavanju na istima. Cijela priča dolazi od strane TapSense, donosi mnoge pozitivne stvari, koristi sve glavne značajke samog uređaja i donosi zanimljiva riješenja za vlasnike. Možemo reći da bi Apple Watch, kao prvi pripadnik obitelji takvih uređaja stvarno mogao promijeniti percepciju koju imamo na geolokacijsko i ostalo oglašavanje vezano za društvene mreže, promocije proizvoda i usluga, kreiranje personaliziranih oglasa i ostale jako dobre aspekte.

11475-4374-Screen-Shot-2015-01-05-at-104754-AM-l

TapSense je mreža za razmjenu, promoviranje i kupovanje oglasnog prostora i oglasa. Trenutna priča se ponajviše vrti oko toga da su prvi predstavili program oglašavanja za Apple Watch. Njihove usluge su poznate mnogim korisnicima mobilnih uređaja, aplikacija i različitih riješenja za krajnje kupce, te surađuju sa nekim iznimno popularnim svjetskim brandovima također.

“Wearables and Internet of Things (IoT) are the next frontiers in the mobile revolution. We are excited to announce industry’s first programmatic ad platform for Apple Watch developers and brands,” said Ash Kumar, co-founder and CEO of TapSense.

“While most of our competitors are focused on banner ads and legacy platforms, we are focused on innovation and next generation platforms. Apple Watch has the potential to be a category disruptor similar to iPod or iPhone and we believe that it provides great opportunities for brands and developers to deliver engaging experiences to consumers.”

Tvrtka je također najavila integraciju sa Apple Pay sustavom kod skorašnjeg izlaska Apple Watch uređaja, a samim time će plaćanje putem tog sustava za plaćanje i provedbu naplate biti pojednostavljeno. Dodatne informacije o samom načinu rada, u kojem pogledu će koristiti lokaciju, uobičajeno kretanje vlasnika i sve ostale stvari tek trebamo saznati, iako se već i same najave čine dosta zanimljivima. Nadamo se samo da neće biti previše groznih, čudnih i bespotrebnih oglasa za kojekakve “čudne” stranice, aplikacije, riješenja, nagradne igre, brzu zaradu i razne usluge koje sada možemo pronaći na internetu, iako vjerujemo da će Apple i ovakve tvrtke biti jako dobre u filtriranju sadržaja koji se pojedinim korisnicima pokazuje isto tako.